De e typiskt miiiig :)

Nu har jag lovat och lovat att jag ska bättra mig, men tjenis penis, de lär inte hända så vi får nöja oss med de gånger som suget sätter till :).. Bi kan aldrig gissa var jag är?? Jo jag är hos min älskade pojke, japp de e sant de blev jag och Robban igen.. Min kusin Thelma som jag är så SJUKT nära har fått en liten flicka.. Jag övernattade med dem på södersjukhusets bb, och fan va kusligt de var i korridorer och så.. Men fan ja tycker inte sjukhus mat är så dåligt som det sägs.. Men men, just nu jobbar jag som fiitids lärare på hörningsnäs skolan, jag jobbar mest med 2 or och jag älskar det.. Har även börja övningsköra, ska börja plugga barn och någonting sen ska jag i sommar jobba som 5-kamps värd på gröna Lund.. Jag e spänd och nervös in gör detta. Kan inte bli värre en sparken, eller?? När jag senare idag åker hem ska jag så in på den nya sidan som finns och hylla en lärare. För de finns en lärare som jag håller varmt om hjärtat som har lärt mig de mesta jag kan inom skriva, läsa, engelska m.m... Men men nu ska jag ladda upp lite bilder för att updatera er, får se när ni ses igen.. You never know :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0