Hallå nya lägenheten, hallå nya familjemedlemar..







Hallå alla GLADA..
Sist jag skrev var datumet
08 Juli, 20:04
Länge sedan I know..


Men jag tänkte att om ni vill,
Så börjar vi om,
på nytt..

Mitt Liv har den senaste tiden varit häktiskt..
Vi har flyttat..
Till vaniljevägen 11 i farsta..
Men inte nog med det..
Katterna kommer från och med nu att bo hos mig och mamma i stockholm..
De är Margot Kim Lundin.
De är Sessan Kim Lundin.
Jaa mitt namn som mellan namn så klart..
eller mitt gamla namn,
eller smek namn
eller kanske helt enkelt bara en förkortning av mitt långa namn..
Välj du :D..

Flytten är alltså klar..
Härligt..
Varför jag inte har skrivit har jag inget svar på..
Så ni får ta det som det är :D..
Kommer att komma lite bilder och sånt på lägenheten snarast :D..

Igår var jag på stockholms distriksvätrinär i baggarmossen HELA dagen
Hela dagen = 3 ½ timmar..
Efter jobbet..
Min Lilla sessan har skurit sig i foten när vi besökte dalarna i helgen
Hon blöde så fruktansvärt mycke igår eftermidag när jag kom hem från jobbet så vi åkte direkt in..
De diskuterades om både röntgen och styngn.
Men vi kom överens om att avakta till fredag..
Då ska hon nämerligen steriliseras, och få klorna klippta.
Margot är för litten för sterilisering men om 2 månader e det hennes tur..
Hon får därför bara klippa klorna..
Igår fick jag betala 1400 kr och på fredag blir det en summa på 1700 kr..
Bay bay mony..
Men så e det att ha katt :D..
kan inte hjälpas..

För övrigt jobbar jag bara och står i inget kul alls..
Vi planerar nu en resa till thailand..
Vilket blir kanon :D..
Längtar redan, vill så gärna tebax..

Imorgon kommer min minsta lilla faster och sover över hos mig..
Blir väl någon god mat och massor av tjej snack :D..
Och grays anatomy såklart men det är underförståt..

Mitt tv schema är värkerligen fullspäkat dena vecka med TV..

Dagens:

Kanal 6

19.30 Paradis hotel

Kanal 5

20:00
Sveriges Skönaste Familjer
21:00
Desperate housewives
21:55
Cougar town
22:25
The middle

Imorgon:

Kanal 6

19.30 Paradis hotel

Kanal 5

21.00 Greys anatomy
21.55 Kungarna av tylösand
Det blir grymt..

Och till alla er som inte tittar på the middle,
Gör det serien är Så Sjukt bra och så Sjukt Kul :D..
Om ni inte tycker det, finns de bara en mening..
"DÅLIG HUMOR"
Men nu har jag slutat för länge sedan..
Och bilen går snart..
Så de var väl allt från dena gång antar jag..
få se om de läggs upp bilder sen..
Varma svät kyssar i armhållan från mig ;)
Haha..
Ha en fortsatt bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0