skavsår från soffan??



Fråga inte hur.
För det vet jag knappt själv.
Men ont som fan har jag och kan knappt nuda armbågarna utan att kvida till av smärta..
och på det är jag sjukt tröt, fattar ej varför..
imorgon börjar jag halv sent..
och ikväll kommer robban..
han ska hämta mig hos kate så ska vi åka till mig..
mysa och sova..
trötast..
har varit utråkad hela dagen..
bara vänta på att något, vad som hälst ska hända...
Men de gjorde det aldrig...

Alice i under landet var till en stor besvikelse, INTE alls så bra om jag trode att den skulle vara..
Men den var bra..
Helt klart värd att se, men ha inte för mycke förväntnigar..


kollar på the dog whisper, handlar om en hund som är rädd för blanka golv.
Det är ju synd om den, men de ser kul ut :D...
men till slut klara den det..
god job cesar :D


Nu vill jag att bobban ska komma.
saknar ju honom..
Jag oh kate ska ha en fest i maj, De blir skojigt :D..

men men nu blir det cola och csi..
Pussar och varma kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0