Länge leve Meee

Jaha så sitter jag här igen.
Robban stekar pannbiffar..
Kate pratar med en försäkrings snubbe.
Richard sätter på bil spelet till anton...

Imorgon ska jag fixa kates hår.
Hon ska bli SÅÅÅ FIIIN :D..

Sälen närmar sig med stora steg :D
Ska bli så skojsigt :D..

Imorgon ska jag även hämta utt min student mössa och allt annat onödigt som jag beställt :D..
Jag lägger upp en bild då...
Jag freddi och jossan tog massor av skojiga, full bilder idag utanför skolan..
Glasögon bruttorna..
Haha..
Jag och jossan är ny gifta :D..
Bar henne ca 4 meter innan hon blev för tung, jävla tjokis ;)..
Haha...


Så skönt att snön börjar smälta där ute..
helt underbart..
Litte solstrålar :D..
men nu ska jag pussa på min lila skit korv anton..

ha en fortsatt bra dag..
Varmaste kramarna från mig
// Kimberly Lundin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0