Whata FUCK, Nu blir de dyrt...






Igår var jag med älskling och kolla it´s complecaded eller hur den stavas, Skit samma..
Efter bion hade jag som vanligt popcorn i tänderna (Klassiker) så jag tog ett sugrör och börja pilla bort de på vägen hem..
Mycket bra..
Sen igår när jag skulle sova så lägg de som jag plötsligt hade grus i munen..
Efter som de är helt vanligt så tänkte jag ej mer på de..
*Skämt åtsido*
Men i morse när jag vaknar uptäker jag att den tanden som jag pillat mäst på föregående kväll har gått sönder :(.
Värst är det inte att betala, Utan att gå ditt.
Jag är så tandläkar rädd..
Vet ej vad de e men hela magen snör ihop sig bara jag tänker på det..
men men de ska nog gå bra..
Alla rese planer går åt rätt håll gälande sälen :D..
Fan va vi ska ha SKOJ :D..
Men nää nu ska jag ladda in alla mina bilder kanske lägger upp några..

Frånn tex dopet och heljens PARTY :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0