Life is life..

Dagen började med en ordenterlig sove morgon.
SKÖNT.
Sen bar det av mot farsta ishall.
Där jag och robert tog oss några skrisko svängar på isen..
Mycke roligt..
Var inte bambi på hal is som väntat, Jag chokade både mig och raring..
Sen åkte vi hem till kate och bakade knäk, vi råka llämna robert med knäken i 10 minuter och den va så gott som förstörd.
Men de e bara tugga och se glad ut :D haha..
Sen bestämde robert och richard att de skulle gå ut, så jag och kate har en supper mysig film och GODIS kväll :D..
Men jag ska sova i tid idag då vi ska på dop imorgon..
Jag ska fota och få betalt..
´Skojigt ;D'
Har ätit världens godaste älg-grytta.
Helt kär i den, något som ALLA borde få smaka..
Men men..
Nu ska jag proppa mig full med godis och se på film.
Vi hörs.
Varma kramar och blöta kyssar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0