Bilderna från piratfesten som uttlovat :D








Moderna pirater om jag säger så ;)




Niko, joel och födelsedagsbarnet kent




Kate får en litten puss kennet :D




Jag och min sexiga syster <3



Kennet syr maskerad kläder :D


Jag som pirat, Gaarr





Jag vem fan annars?


Mitt öga :D


MEEE


NAglarna kate gjorde på mig tidigt den morgonen :D


Mee igen




JAg och niko piko <3



Jag och muskliga piraten pierre


Han har alltid drömt om 2 snygga systrar ;)


Magnus uggla på maskerad ;) eller e det joel? Ää vem fan bryr sig..






Porrigase bruden igen




Alla matroser


Muskel berget :D

Joel och peder :D



Niko och jag







Det var allt för denna gång :D



Kommentarer
Postat av: jessica

nää dom e inte värda ett fucking skit! fin du e gumman!!! kram

2009-10-05 @ 20:07:42
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0