Tröt och snorig..

Jag e supper tröt.
Och snorig..
Helt täppt stackars mig :(..
I kväll åker denna snoriga skönhet till småland.
Jag ska nämligen SHOPPA av mig på ullared:D..
Eller staden heter ullared afären heter gkås :D..
Och JAA det är de programet som nyss kommit utt, En affär full med miffon.
Men, Det är inte så på riktigt..
Det är som at gå på HM Fast bättre.
Man får som en kick när man går in..
Ullared ruset..
Åå jag längtar, vi åker ca 3-4 i natt..
Sover hemma hos kate med robban idag..



Vi ska skriva om något på svenskan och jag funderar på att skriva om manligt och kvinnligt  könshår.
Varför inte lixom, Lär ju inte vara någon annan som skriver om det..
Fan va jag e smart, snygg och helt jävla underbar :D..

Nää nu väntar skolan på mig och min nytvätade kropp :D..
Älskar duchen :D..
Men jag kanske skriver ikväll, Om inte annat så skriver jag och lägger utt bilder när jag kommer hem..
Om jag inte fasnar i ett shopping rus och glömer fotta, de vore ju hämskt.
MEN HÄRLIGT :D..
Heell Yeehh..

Ha det bra så länge så hörs vi..
Pussar från

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0