Bakis skakis

Fan finns bara mupp bilder på denna dator, ajja, jag är i dalarna och skriver tilbax på dagarna som varit..
Torsdag: Jag var och shoppa med kate och kamila och thelma efter en grymt hård natt.
De tyckte jag va lite lätt klädd men jag kom ju nästan direkt från fest sove med kläderna på och 3 timmars sömn e inget jag rekomenderar.
Jag köpte i alla fal ett par mini mini skjorts, och en tröja med texten peace and love, då kan ni ju gissa när jag sa ha dom kläderna, Jaa juste, På peace and love så klart :D..
Sen blev det att jag skulle ta tåget till dalarna men när jag kom till centralen gick inge fler tåg, SATTAN, Bara att vända hem, de blev att åka hem till kate för mamma och alla var där, vi åt afrikansk mat "SKUMT" och robban bestämde sig för att helt enkelt åka och hämta mig i stholm, så de var just vad han gjorde. Klokan 10 var han utanför och klokan 12 var vi hemma i dalarna igen :D..Det blev ganska omgående sängen kan jag säga...
Haha, puss och kram Kimberly <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0