Spreyad brun, naglar, och redo för FEST






Idag har jag sprejat mig, och igår gjorde jag naglar.
Nopade mina ögonbryn i dag, Drunknade i tårar, Fan va ont de gjorde..
Jag e fan skit brun ass snyggt.
Jag har fotta men kan ej lägga in bilder fören på måndag..
så ni får vänta...
Har köpt 2 par skor i dag.
ska fota och lägga upp dom med.
har köpt smycken och skidglasögon och blommiga hårspenen.
Supper bra..
när lönen kommer ska jag batalla kate och jack för resan, låna pengar av dom till den.
sen ska jag köpa skor för 2300, det e fett mycke pengar men dom vad sjukt jävla finna....
Jag e skit tröt, och ska gå och trösta min sysster son och byga tåg med han.
Men jag skriver kanske i morgon innan jag åker<3
Hälvete kom nys på att jag glömt att gå till jobbet idag:S..
Jävlar skit.
Men men..
va fan sånt händer väl alla, eller?
Haha
Kram kram
// Kimberly <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0