Män som hatar kvinnor!

Deta är min absoluta favorit film, Jag har aldrig sätt något bättre och jag menar jag har sätt mycke film..
Jag grätt, jag skratta jag kände med dom i filmen..
DENNA FILM FÅR INTE MISSAS,,
Den som missar dena film har värkligen missat något de e som man skulle missa 2000 meleniumet om man levde då lixom..
DEN E SÅ BRA..
har ni inte sätt den kan ni inte förstå..


LÄS EJ DETA OM NI INTE SÄTT FILMEN...

Jag grätt när hon blev våldtagen, Fy fan vad hämskt..
Kännde hur han tog tag i mig..
Och man såg paniken i hennes ögon..
Nää urch då fick jag oxå panik och börja grinna..
Mamma ba kim titta inte om de e jobbigt..
Jag klarar såna här äkliga blodiga jävla sener när de spruttar hjärn supstans över en hel jävla vägg och tarmarna hänger och dinglar och allt äkel ni kan komma på men just när det är våldtäkter inblandat, de klarar jag inte av,
JAg vet inte varför men jag gör det inte..
Men jag strålade som en sol när hon hämnades JAg ba Jaaa Mamma ba kim tyst, haha..
Så jävla härligt när hon våldtar honom med en vitt jävla dildo i häken och han inte kan göra något tillbax för hon har filmen när han spänner fast och våldtar henne..
Och när han sprattlar när hon ska tattuera honom och hon säger "Fan kan du ligga stilla jag har inte gjort det här förut så om du inte e stilla så kan de bli jävligt grisigt". Så jävla härlig komentar.
Och så skriver hon stort över hela hans bröst "Jag är ett sadistiskt svin som våldtar kvinnor"
Han kunde ju aldroig ta av sig tröjan sen.
Inte sola, inte bada, inte ha sexuelt umgänge med sin tex fru. Inte vissa sig tröjlös för någon inte enns för sina barn..
Jag blev så jävla lycklig när hon gjorde det..
Han förtjänna de så hårt
Va så jävla kul när hon senare i filmen förförde han huvudrols killen och han va deta kanske inte e så bra. sen så red hon av han så hon fick en uttlösing så gick hon där ifrån och han ba "Vafan går du då?". Hon ba "God natt".
och allt för hennes mamma sa att man kan inte bli kär..
Och så blev hon det i honom..
 Asså de lär ju ha blivit tillsammans.
Villka tror inte det?
Om du har sätt filmen, Kommentera och skriv vad du tyckte om filmen och varför,,
och om de va någon spesiel sen du fasnade för :D..
Puss och kram //Kimberly <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0