Ååå villken underbar daaaaaaag!!


 



Mycke bra dag idag.
Kom i tid så jävla nöjd med mig själv, haha skit töntig.
Känndes så jävla bra bara.
Så dåligt sammvete efter att ha sätt hur besviken mamma blev av all frånvaro..
Hade prov idag :D..
Gick skit bra.
Tjejen jag sminka blev skit snygg ;)..
När jag senare stod i smink rummet kom kia in och berömde mig skit mycke för smink och färgval m.m..
Menar kan ju inte vara dåligt med tanke på att hon e kändis make up artist :D..
Och varfö skulle hon berömma så mycke om de ej va bra gjort.
Glömde desvärre att fotografera:(
Helvete..
Var med josephin och orre på olarys på lunch rasten, dom skulle ta en varsin öl.
jag palla ej men jag var med som sällskapp..
Kul Kul:D..
Orre hade satt på någon brud och då jossan fråga om han haft kondom sa han nää, men jag hade glassögonen på mig :P haha
Menar var hänger det ihop fan va jag garva.
Har de inspelat och ska se om det går att lägga in sen.
Men jag ska lyssna mucik nu och sen kolla tv.
Juste har vart och ätti med becca och tobbe på sibylla idag oxå.
Hon hade feber stackarn <3
Men men..
Krya på dig baby.
Älskar dig
HA det bra alla där utte i världen och krya på er alla sjuklingar
// Kimberly <3





Det e ointe min sminkning men den var jävligt lik facktis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0