Varför?

Jag har axsepterar era val i livet, Nu är det eran tur att axseptera mina val..
Och ja jag går nu, för jag är starkare en du..
Lämna mig i fred, Du har skadat tillräkligt mycke.
Och kan alla rint sluta tjata och klaga och läga sig i.
Om han vill mig något så har jag samma telefon numer sm i alla år.
Om ett medelande på facebook e att försöka vad var då alla mina dikter,
Och alla mina brev jag skrev?
VArför räknas inte dom?
VArför räknas inte de jag gjort så många gånger och fått nobben?
varför ska jag bara förlåta,
Skulle ni ha gjort det?
VArför tror ni på han?
Har han Förtjänat eran till lit?
Är han ärlig tror du?
Då vet du inte allt, du vet inget.
Ingen har frågat mig,
kimberly Vad e det som har hänt?
varför har du valt deta?
Hur mår du igenterligen?
INGEN.
Och jag ska bara förlåta.
Efter att ha blivit kalad både det ena och andra ska jag bara svälja skit?
Nää de funkar inte så.
och nu e det förtjent för er alla.
Jag vill inte veta av er.
Och er som jag på ett eller annat sätt tvingas träffa,
tro inte du att u är förlåten, jag tänker inte förlåta någon.
Jag är tillräkligt platt av alla som trampat och stampat på mig.
Tur att mamma alltid pumpar upp mig igen..
Ni gör mig tröt på allt.
Varje dag funderar jag,
Ja jag tänker på er.
men aldrig ens kanske flygger de en trevlig tanke förbi.
De hade varit så lätt att lyfta luren eller komma hitt.
Men tro inte att ni kan komma nu då häler.
Och säge inte att ni inte ville tränga er på, och inte häler att ni försökt.
Och säge inte förlåt, de vinner du inget på.
Möjligtvis en blå tira...
Och tack till alla er som fanns och fins där för mig <3
Cissi, carina, mamma, jack, kate m familj, lundin släkten, och mina vänner.
Robban har inte vart de bästa stödet,
men han har ändrat sig,
han förstår, han lysnar och pussar bort mina tårar,
Han får mig att känna livs glädje igen.
Tack tack tack <3
// Kimberly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0