Salongen och livet.

Idag har jag inte gjort något typ.
har väll inte rätt sines stämningen för det,
mår väl kanske inte så jävla bra i mig själv just nu..
Nere i en svaka, typ.
har bestämmt i dag att jag ska åka på en resa nu när jag ska jobba 8 veckor.
jobbar 16 timmar får utt 18 000.
sen ska jag ha en utklädnings fest i dalarna.
sen ska jag gifta mig med flink på en tandem cykel.
villka planer va.
livet leker.
har snacka utt med becca om alla mina problem.
hon är mitt bästa, min psykolog :)..
ska på bio med flink i morgon..
har fota salongen idag och jag kommer att lägga utt bilder och
adress till salongen på min sida.
jag fixar även mitt hår här och dom är högst rekomenderade.
och om ni vågar, kan jag klippa och färga litte på tisdagar,
men jag lovar ej att de blir bra.
man får endast betala för matrialet. 
arbetet gör jag grattis :)..
skriver mer sen
love love love
// Kimberly <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0