Nyår 08-09 <3

Ny år var helt okej, eller början var bra.
De börja med att jag och mamma ått köttgrytta hemma hoss mina kusiner,
 thor och kamilla och andres som bor där,
 Anders är bäst på att lagga mat.
Denna gången var de köttgrytta mumms,
Och som bäret på glassen e kamilla bäst på att backa
 och gjorde en kärleksmumms tårta i hjärtform:D..
*Mumms mumms*.
Thor var inte hemma så vi var bara 4 desto bättre mer till mig :D..
Sen åkte jag till handen och gick på fest med kim och stefan,
Kims kille.
Festen var kass och jag var hemma vid 4 på morgonen. Nyckter och tröt.
 Men men. Man kan inte alltid ha kul ;)..
Kramisar // kimberly <3









Och som fluggan på bajs högen har jag och robban gjort slut, Finns ingen spesiel anldening, Bara att vi bråkar mycke, Så vi togg ett brejk och är nu bara puss och kram kompisar ;).. Vad nu skilnaden är :S.. Haha..
Hoppas bara att de löser sig, De är ändå min älskling, Jag lovar ni kommer få veta!!
<3 Love love från mig till dig <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0