Lördag.

Idag sov vi länge. sen har vi bara setta hemma och slappat.
Litte lån tråkigt har vi nog haft och litte elak måste jag nog säga att jag varit hela helgen mott min stackars pojkvän :P..
men men.. han måste ju tålla litte :P haha..
Men men..
Sen på kvällen gick vi på bio och såg mammut med Rebecca, tobbe, cissi och erik och jag och robban.
Filmen sög så jävla hårt, Asså jag trode jag skulle dö om jag var tvungen att sitta kvar jag trode jag skulle spy på film helvetet. URSH.
Inte rekomenderad som ni kanske försåtr. Hahaha.
Sen åkte vi hem, Jag fick min lingon vecka, mitt i allt så robban hämta värktableter och vatten mitt i natten och maserade min smärtande mage..
Tack för en under bar dag hjärtat <3
// kimberly <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0