Fredag

Jag och robban ska försöka 1 gång till.
Endå ingen annan som vill ha mig, och vill dom de kan dom inte :'(..
Han säger massa söt heter hela tiden och e bara världs go.
Jag var i skolan i dag, Han körde först dit mig och sen hämtade han mig efter. Hade min första riktiga kund i skolan i dag:D.. Allt gick supper bra och inge anmärkningar presis. JAg klippte och fjorde slingor i hätta på henne.
Vart super bra :D..
Va pannkakor i skolan mumms.
Sen när robban hämtat mig åkte vi hem till kate.
Vi ått thai matt där sen åkte vi ovh mötte upp robbans pappa och lämnade massa grejer.
sen åkte vi och Köpte 2 påsar chips, Plopp, cola, 2 dipper + salsa dipp + ost dipp.
Sen åkte vi hem kolla på film svullade och somnade :D.
Myssigt myssigt.
Tack för en underbar dag hjärtat // kimberly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0