Dags att tänka om.

Jag har 1000 frågor utan svar, som jag värkligen känner att jag behöver få svar på. min kropp är uppe i varv hela tiden, somnar på kvällen av utmatning, Jag ska se till att få svar på mina frågor ikväll åtminstonde 2 av dom, kan inte säga vad frågorna är nu, vill ta de med personen i fråga först.

Idag försovde jag mig, hade borta match igår. började 9. Kom till skolan halv 12. då jag kom på att vi hade resurs dag och redan hade slutat. Surt. Så jag käkkade litte mat som snacka kattlåda, och sen gick jag till bibloteket. Jag lånade en bok och åkte hem till min sysster. så här sitter jag nu och funderar och funderar...

Nu kom min syster hem med sin vän, ska va barnvackt tydligen..BLÄÄÄÄÄ....

Hej då Puss och kram // kimberly <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0