Heej mina älskade läsare <3




Undrar om de facktis e någon som följer min blogg :P...
Hehe..
vill nog kanske inte veta svaret på det haha:P..
Jag e skit tröt..
Gick upp klockan halv 7 och mysste med mina sysskon barn och kläde på dem och gav dem frukost innan de åkte till sin dagmamma..
sen kunde jag ej sova så jag ringde robban.
Han tyckte inte de va coolt ;)..
Jag ska åka och jobba snart..
Urch och fy..
kim kommer till mitt jobb idag med massa grejer och så ska jag göra mig iårdning sen där ifrån direkt till fest ;)
Skoj skoj..
Jag e skit tröt..
Ska borsta håret och tänderna nu..
Vi syns och hörs ;) vem vet vi kanske syns redan ikväll ;)
Puss och kram // Kimberly <3



http://www.youtube.com/watch?v=MxzHeaO9iww

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0