Heej hela världen <3

Jag glömde berätta att jag ått sallad igår, visst?
Villke fall som hälst uptäkte jag att dresingen e gammal, inte bara äkligt uttan de skulle förstöra hela min dag idag.
Om vi säger så här.
Min magge gilla inte gammal dresing presis..
Jag e skit tröt och frysser
jag ska krypa ner i sängen och slå på en film.
Vill ha något snyggt att titta på så de får bli " a Cinderella story" med hilary duff och chad michael murray.
This film is what dreams are made of.
Nää vi hörs senare:D..
Puss och kram..
// kimberly <3



Kommentarer
Postat av: maria

hej!

till häger av det klippet du tittar på på youtube finns en ruta. markera den nedre adressen som står i fält nummer 2. gå sedan in på din blogg och skriv ett inlägg. tryck sedan på knappen "html" bredvid kedjan. där klistrar du in adressen du klippte ut och trycker på "uppdatera" sedan har är det bara att spara inlägget och youtube klippet är på din blogg

2009-02-20 @ 13:01:29
URL: http://mariaanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0