Far

Du sårade mig, du trök ner mig på botten.
Hur kan man gör så mot sitt barn.
Jag tänker på dig vaje dag, och all kärlek är förvandlat till hat.
Alla säger ått mig vad jag ska tänka, känna och tycke, så tröt på er alla.
tack för mamma, hon e den enda som lysnat och låtit mig tycka och tänka själv.
Pappa du sårade mig så som ingen anan gjort.
Du fick mig att tappa all tro på mig själv, du fick mig att tappa mig själv någon stans på vägen.
Kim, becca, mamma och robban har hjälpt mig ditt jag är i dag.
Jag är stark och kan känna kärlek igen.
Helt otroligt nog hattar jag inte män.
Du döda min bror.
Du lämna mig med mamma som var så svag att hon ej kunde ta hand om mig.
Jag var 1 år gammal.
Jag hatar dig, snälla lämna mig bara ifred..
Jag orkar inte mer, vill bara vara ifred.
Snälla låt mig leva vidare, orkar ej med alla tankar på dig.
Hör inte av dig, Låsas inte att du bryr dig, Jag e en cp unge du misslyckas med.
Så varför bryr du dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0