28 års fest.

Nu är sommaren enterligen här.
Idag gick jag upp tidigt.
Kim och jag tog bussen kl: 10 på morgonen.
Åkte till centrum och gick på systemet.
Köpte ett vin och 10 aqva tini. Supper gott.
Sen åkte vi hem och solade från 11 till 2.
Vid 2 kom kate och hämta mig och jag följde med henne till jobbet där vi kläde utt oss och fula oss i massor för ovanlighetens skull.
Sen på g hem möte vi upp niko och freddan och snacka litte.
Sen åkte vi hem igen till kate och bytte bil med richard som fick köra oss till värkstan för att vi skulle få våran bil.
Sen kom kate på att hon glömt köpa strumpbyxor, Så då blev de panik.
Olagligt fort körde hon till centrum och köpte kläder m.m.
Sen åkte vi hem till mamma och gjorde oss i ordning,
Men jag trivdes ej i mina kläder och fick typ panik.
Hade haft på mig den lila kläningen jag hade på nyår.
men den va inge bra, litte för fin så de blev kort korta shorts och ett line :D..
Mycke vackert haha:P..
Så åkte vi villse på vägen ditt.
Det var jag kate och kim i en trång jävla bil. haha..
När vi kom fram till niko gratta vi alla honom på 28 års dagen :D.
Då var de bara 3 st där :D..
Efter en stund kom joel och kennet och efter enu en stund kom enu fler och enu fler och så fortsatte det.
Då bjöds de på super god smörgos tårta.
Mumms.
Tack till nikos mamma :D..
Kim blev skit full och jag lika så.
Haha..
Sluta med att kim drog hem och jag och kate sovde kvar.
Alla drog till stureplan men vi hade inga leg, och de e bara muppar där :P..
Haha..
Nää inget för mig och föresten var jag för tröt.
Men men.
Näst nästa helg e det sälen med alla sötisar <3.
Fan va kul vi kommer ha.
Jag, Kate, Joel, Niko, Kennet, och kanske 2 till :D.
Så nu vet ni <3 // Kimberly <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ska du gå & kolla på Sex And The City 2 den 28 maj 2010, när den har premiär ?



kram

2009-04-05 @ 15:32:12
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0