Om mig.

Jag vet att detta är lite sent ute men men skit samma. Jag är en tjej på 18 år som bor i vega tillsammans med min mamma, Min pappa har jag ingen kontakt med sedan 1 år tebax.
Jag har 3 syskon Kate, Jack och johanna. Jack är igenterligen min kusin och johanna e pappas dotter och kate e mammas doter men men alla e mina syskon eller så kallar vi oss så men men..
Mina bästa vänner heter flink, och kim och rebecca.
JAg går på sjodalsgymnasiet i huddinge där jag utbildar mig till frisör.
JAg är ärligt talla ej bra på att skriva såna här grejer i alla fall när jag inte vill :P haha men men JAg kommer att skriva snart igen. De kommer att handla om min 18 års dag eller ska jag säga dagar :D.. Puss puss // Kimberly <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0