Heej Bloggisen<3

Idag var dagen du skapades och mitt liv förändrades, "Haha skit snack nää jag e inte något vidare poetisk."
Jag fyller 18 på onsdag, Litte spänd är jag måste jag nog säge.
Lixom deta har man lägtat till sedan man minst var 10 år, och nu sitter man här och snart är jag där.
De kännsk skumt, aldrig mer fundera på vad man ska göra en helg och inte sitta hemma och deppa för att årtalet och datumet inte är rätt på mitt "leg".
Så på onsdag ska jag först till skolan sen kommer släkten sen blir de utgång, kommer bli en seg torsdag, men det är det värt. "ELLER?"
Men men nu glider jag iväg litte här känner jag, Idag var jag i skolan, Tråkit som fan presis som vanligt men man får väll stå utt, Jag går frisör på sjödalsgymnasiet i huddinge.
Först hade jag engelska sen färg form och still.
hade inte läst boken till engalska så smisk på mig.
men färg,form,still lektjonen gick ju bra..
Men efter en sådan jobbig dag ska jag bara kolla på tv och ätta risifrutti.
Puss och kram skum banan <3
//kimberly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0