Ensam

Jag har blivit dumpad och bedragen för ca 2 månader sedan..
Så nu mer är jag singel, grattis till alla killar.. ;)..
Tänkte bjuda på lite bilder på mina katter och på migsjälv såklart, desutom vill jag meddela att jag nu mer jobbar på dagis och på grönalund :D..
Härligt härligt..
Nää måste lägga utt bilderna nu :D
Kramar skriver nog mer sen, eller ikväll, om vad som hände och så mellan meg och robert..

Deta är Lite bilder på sessan <3



Tingeling som har lämnat oss <3




Margot <3



Snappie, som robert tog med sig hem..




Jag älskar alla mina katter obeskrivligt mycke, jag älskar dem så mycke att de gör fruktansvärt ont i mig på något konstigt sätt..


Jag är mig lik :D


Lika snygg som alltid vill säga ;)

Kommentarer
Postat av: Lanja

Fin blogg:))

2013-01-23 @ 11:18:04
URL: http://lanjas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0