God tidig jävla morgon..

Ledsen för att jag ej hunit läga ut alla de bilder som jag lovat, från jular och nyår och allt vad det nu är...
Är på jobbet och ska just börja, har nys fikt i personal rumet...
Sååå sjukt tröt. Klockan är 7 och jag började 6.
1 timma avklarad bara 7 kvar...
SNARK...
Tröt tröt tröt..
Desutom har jag fått något psykiskt, sjukt stort behov av att åka till sälen med grabbarna grus, Fast inte fören i mars i så fal.
Då jag aldrig har haft så roligt och gjort något så minesvärt typ NÅGONSIN Så känner jag att jag bara MÅSTE göra om det...
Vet ej hur peppad kate e, värkar inte så peppad, men i värsta fal får jag väll åka själv..
Idag är det fredag, Skoönt ;D
SOVA I MORGON..
Om vi ej ska åka skriskor på morgonen vi prata om det.
Klokan 2 imorgon ska vi på julgransplundrig, Kate m fam Och jag robban och mamma, Kanske någon mer..
Är jag snäll kanske ni får en bild där ifrån när jag dansar med barnen runt granen..
JAG VILL SOVA...
Nää nu ska jag gå och jobba så jag får det klart, inte för att jag kan sova men jag ska gå och slappa framför jack så som han gjorde mot mig igår..
BURRP..
Vill ha en coka colla, Har peppsi nere i personalrumet, 2 st faktis men de e INTE samma grej lixom..
Har 2 vidio inläg som ska in oxå har ej lagt in något av dem..
Kanske är det tillomed 3, Vem vet ?? :S
SUCK..
Saknar mina killkompisar i alla fal :(.. *Tårar*
Men men de LÖSER sig..
Puss och kram <3
MVH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0