Har just funit de VÄRSTA bilderna..









Hjälp har funit de värsta bilderna på mig någonsin på en krogs vimmel bilder..
Jag säger bara hjälp, Jag ser både fet och drågad utt på de flästa..
HAha..
Om vi säger så här, Jag mins inte när de togs..
Hade väl drukit 1 eller kanske 2 driknar för mycke..
men här ska ni få dom
Månadens Skämt/Fjasko..





Jag och kim mycke men inte nyktra..



Så heta .. Not.



Jag och nathalie



Vi igen



Mer en myslykad poese



När togs dena och vad fan gör jag?
Spottar?
Spyr?
Ingen aning


JAg och kimi i början på kvällen



Fans på sin höjd 1 bra bild..
Men men..
Jag bjuder på dom..
Ska aldrig mer va med på bild påfyllan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0