HAlooj

Hejsan.
Jag e så Glad idag, Imorgon åker vi till robban :D..
Vi = Jag , Kate, Richard, Felicia, anton, Theresa, Benny, Gabriel, Jasmine, emilia, Vi ska åka till robban i helgen, Sen åker dom vidare till sälen.
jag och thor tar heljen där på tåget till robban så åker vi 3 till de andra i sälen..
Fattar ni?
Nä förmodligen inte, de blev kompliserat, men men, de va inget viktigt..
Iallafall, Idag ska jag och kate sammt theresa åka och handla inför sälen veckan..
men just nu kör hon ett paket ått joel långt ått helvete (Längst ut på värmdö)..
Men i alla fall.
Jag sitter här och lysnar på musik och smälter frukosten, åt den just trots att klockan är 15.15..
Whata fuck även jag måste vara lat ibland..
Köpte massa grejor igår..
Se bilder..




Örhängen från ur och penn på rean
De högst upp skiftar i silver de nedan i blå de nedan i svart alla skiftar i genomskinlig..



Örhängena samt en nalle att hänga på mitt berlok armband..



Rött läppstift från hm tror jag.




Vitt hårband med ruset och enkel hårklämma från glitter



Everest Pannband i svart och lila med tryck på.
bådafrån stadium.



Skor från skopungten.



Hög svart kjol i hårt matrial samt en bomuls stjorta från hm.




Fint va?
I sälen ska jag va SNYGG ;D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0