Drömsalongen

Sitter i skolan och jobbar på ett arbete som heter drömsalongen..
Handlar om att starta eget företag och ligger på lektions tiden småföretagande..
Svenskan börjar snart..
Jag e sjukt tröt idag..
vi har kollat runt litte på student kläningar och jag har köpt min klänning och skor :D..
Beställ aldrig från styldbystar de e kanske snygga kläningar på bilden men de är inte vad du trode när de väl kommer hem. bara skit...
JAg fick hem en sne och vind kläning som inte alls var de jag tänkt mig och vad de såg utt at vara,,
Men men..
gör som ni vill bara ett tips :D..
Fick eva att inge köpa en kläning där :D..
Mycket god gärning..

Igår betallade vi som sakt in pengarna till studentskivan, de i klassen var litte putta för jag var så sen men jag försökte förklara att jag ej blivit värvad till komversationen på facebook de startat de gick in för att kolla upp det och jennie hade värvat fel kim...
Jag säher bara att de e  mitt försvar :D..
Haha men de e löst och inbetalt nu..
Nää svenskan väntar..
Ha en fortsat trevlig dag sötisar..

Kimberly Lundin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0