Morfin mongo..




Jag e sjuk och driker hostmedecin med morfin i och sprejer
något jävla reseptbelagt skit i min
näsa, Det ska jag hålla på med i 35 dagar,
2 sprej på morgonen och 2 på kvällen..
ingen aning om vad jag e för sjuk ,
men läkaren sjukskrev mig och sa åt mig att stanna hemma till på fredag..
Bra vård i sverige :D..
På lördag är det fest, ser fram imot det sjukt mycke..
Nu börjar jag få enu en febertopp, ska kryppa ner brevid min
 älskling som kom idag :D..
Han ska ta hand om mig när jag e dålig :D..
Om kate e hemma imorgon, då åker vi ditt så han får sina
 presenter han e ju 19 nu sedan i måndags.
GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA ÄLSKLING



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 1 hjärta för varje år..

Pussar och varma feber kramar från mig

// Kimberly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0