Besviken och sårad...

Du skulle ha kommit till mig, du kunde ha berättat när jag frågade.
Du svek och sårade mig..
De finns så kallade oskrivna regler och dom håller man sig till...
Han är förbjuden frukt..
Det är inte det att jag vill ha honom, för det vill jag inte..
Men han va mitt ex, inte din kille..
Jag kommer aldrig att förlåta dig..
Kanske att vi en dag kan va vänner, men inte på samma plan och med samma tillit..
Du var en av mina bästa vänner..
De minsta jag begär var att du skulle varit ärligt, åtminstonde när jag fråga, inte säga att det inte är din typ..
Man har ingen typ..
Du skulle ha kommit till mig innan du skrev det på face book
Snacka om ett slag i ansiktet..
Du pissar, sparkar och spottar på mig..
Du skiter i hur jag skulle känna mig..
Det hade varit en sak om jag dumpat honom, men han dumpade mig, Och han krosade mig och mitt hjärta TOTALT..
Hur ska jag veta vad du säger till honom, jag litta på dig när jag berätta saker..
Men jag hoppas ni får ett bra liv och fula barn..
De har ni förtjänat..
Ni kan DRA ÅT HELVETE..


Besviken och arg kimberly...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0