All you need is love..

Jaa allt du behöver är kanske kärlek, men deta inläggis har inte ett skit med det att göra..
Jag är äkligt tröt..
Tro det eller ej, men dena vackra varelse ser utt som skit idag..
Jag vet, trode inte häller de va sant när jag titta mig i spegen.
Men en duch på deta så e de bra sen :D..
Ska jobba på mitt projektarbeta lite grann..
valde att jobba hemifrån idag..
Lattmask..
Jag tänkte lägga up några bilder jag tog på operan här men jag är setg så de har ej blivit av lixom..
När robert kommer hem ska vi åka till skogskyrkogården..
Vad där igår oxå men hitta ej fram till min gammelmormors grav.
såå jag ska skriva utt en karta och köpa mig tulpaner, det var hennes favorit blomma och så ska jag åka ditt<3
Saknar henne så mycke..
Klokan var i alla fal 7 när vi kom till kyrkogården igår..
De var en mysig känsla att åka omkring där i bäkmörkret och se alla uplysta gravar av ljus..
Och skit läskigt
blev inte bättre av att robert retades med att bilen skulle gå sönder..
kan säga så mycke att jag hade inte gott ur den där förbanade bilden..
Haha..
Det får mig att tänka på min gammelfarmors begravning, vi hade brotom och pappa körde knapast i 20 som faktis är fartgränsen på kyrkogården, då jag påpeka det sa han något i still med "Ar du rädd att vi ska väka de döda eller" Just då var de skit kul..
Haha..
vi har även köpt gravljus, de hade vi igår med..
Problemet var bara att vi inte hade någon tändare, men då vi ändå inte hitta till graven, spelade det väl kanske ingen störe roll..
Nää nu ska jag lägga in och up bilderna jag tagit..
Tack för en trevlig skrivstund..
VARMA KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0