Måndag kväll <3

En dag full av lära, Jennie sminkade mig på smink lektjonen i dag :D..
Blev super duper fint :D..
Fasten jag fick hjälpa henne, för hon vågade inte riktigt.
Men hon va så duktig så <3
Skönt att va ledig från jobbet i dag.
Ledig i morgon oå sen drar det igång igen :P..
Sen jobbar jag fram till måndag och då har jag sport lov ochoch så e jag ledig tisdag och sen drar det igång igen.
Fy fan vad tråkit.
hela lovet förstört..
Men men jag får se pengarna komma seglande mott mig som motivatjon eller något..
Jag ska kolla tv nu och försöka hitta något att tugga på även om de ekar i skåp och kylskåp här.
E hos kate, Möjligt att jag skriver mer sen.
Ska fotografera sminker så ska ni få se hur finnt de blev :D..
Ha en bra fortsat kväll så länge.
// Kimberly <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0