Väntar och väntar..

Sitter nu och väntar på mina gäster, de få som kommer..
Igår blev en mysig dag..
Städa rumet och mös mäst runt, sen på kvällen ått vi frallor och varm choklad, efter det blev det prinsestårta..
Mumms :D..
Så idag kommer gästerna som består av : Robbert, Richard, Felicia, Anton, Thor, Anders, Mormor, Hunden.
De är de som firar mig idag..
Imorgon blir det utgång, är ej helt 100 på villka som ska med ut men jag tror det är : Kate, Jag, Robert, Kim, Stefan, Rebecca, tobbe, Niko, Joel, Pierre, Freddan.
Men jag vet ej, endast tiden kan utvissa det :D..
Nää nu ska jag lysna på musik till folket kommer..
Varma pussar och kramar.. skriver en presentlista med fotton på söndag..
Ses snart MVH :

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0