This is not cool..

Jag e bakis och fruktansvärt skakis..
Orkar ej..
Har sovit på sin höjd 2,5 timme i natt..
Festa sönder mig igår med kim..
Ikväll blir det hem til niko och festa vidare..
Vet ej vilka som kommer för nästan alla e i dalarna..
Jag vill ha sälen..
Snart jävlar så kommer jag..
Men nu ska jag må illa och läsa min bok...
Vet ej om jag nämt det men jag är en bokmall..
Älskar att läsa bra böcker..
Det vill säga, Värkliga mäst och mycke hämska böker..
1 av de bästa jag läst är 1000 strålande solan, eddis kvällsbok (Ej värklig eller hämsk), Pojken som kallades det, Och några 100 tals till..
Vill du ha bok tips säge vad du gillar så ska du få ett..

Nu läser jag "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" Det är Magdalena Graffs självbiografi och den tar en med storm..
Man kan inte tro att allt hämskt som händer henne är sant..
Och när jag såg bilder på henne som ung så blev jag RIKTIGT förvånad, Hon var inte direkt snygg när hon var 17-20 År där omkring presis..
Men men..
Boken är såå rekomenderad, Kan va något seg att komma in i..
Men sen när man kommer in i den kan man knappt släppa den..
 
Men nu blir det soffan med en bok och en kopp varm chokald :D..
Varma kramar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0