MAT..

Jag e sjukt jävla hungrig..
Min bror vill att jag väntar på att han ska komma hem..
Me jag e ju hungrig nu..
Bläää..
Undra vad jag ska lagga för något..
Undra om vu har kötbullar..
Fan va gott.
Igår ått vi lövbiff, snurrade pommesfrittes och beannesås.
Så sjukt jävla gott.
I helgen kommer ej robban så i helgen blir det ut och göra stan osäker..
Men de känns tråkigt att han inte kommer måste jag säga..
:(..
Skanar alla mina "ÄLDRE" vänner..
Jag har så mycke planerat fram över.

Mina planer hittintills
Sep
25: Lön, Emilia kommer.
26: Lejserdom, Utgång
27: Bio med mamma. (Flickan som lekte med elden)
Okt
3: Pirat fest
10: Musikal me älskling
14: Kate 26 år
17: Fira kate eller dalarna.
24: Oktober fest hos niko
31: Hallowen
Nov
6: Till gkås/Ullared
7: Hem från gkås/Ullred
17: Thor fyller 12 år
23: Gå på en visning på operan för mitt projekt arbete
Dec
3: Jag fyller 19 år :D
5: Fira mig :D
19: Jack fyller 21, robbans mamma fyller 59 eller något och jennie fyller 18.
21: Anton fyller 3. 
24: Julafton
31: NYÅR.
1: 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0