Hemma

Har haft den bästa helgen i hela mitt liv.
Har festat i 4 dagar i rad uttan stop.
Och med så mycke roliga mäniskor, Joel, Niko, Kennet, Kate, Kenta, Linda, Lisa, Fredde, Frida, Rulle.
vi bode i en supper mysig stuga.
Och alla var så mysiga och snälla..
Skulle ge vad som hälst för att upleva dena helg igen..
Fan va kul de va att åka skidor oxå.
Ramla 3 gånger, men men 3dje gången gillt, men jag måste facktis skylla på baken,
Den var så jävla ojämn :P..
haha..
Jag e grymmt tröt.
Så skönt är ledig på tisadag.
Ska väll sova nu i alla fall,
Tack alla ni som var med.
Jag har fått många nya vänner, och på så kort tid har ni fått en mycke mycke spesiel platts i mitt lilla hjärta <3
Love you all // Kimberly Lundin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0