Heej alla glada

Heej alla vänner.
Fick vg på provet i vanlig uppsätning idag :D..
Mycke bra..
tror min älskling kanske kommer idag :D..
Skolan e fett kul nu vi håller på att göra mack over på våra dockor :D..
Vi läser en bok som heter 1000 strålande solar, den e grymmt bra..
Vi i klassen har en blogg som vi har som upgift att skriva på.
www.hv07.blogspot.com
Läs vet jag :D..
Komentera mina inlägg :D..
Men i alla fal, när jag läste boken tänkte jag på dig,
för nar laila fick den kyss hon så länge väntat på och drömt om tänkte jag på dig:)..
Mysigt sötis :d..
För varje dag saknar jag dina kyssar, dina kramar, dina händer din kropp <3
Men men i alla fal.
Min sticka dofftar ennu underbart :D..
Villket fall som hälst en mycke god vän till mig, Kanske en av mina bästa vänner, har skaffat en blogg.
Så gå in och läs den och skriv något söt:d..
Deta är simon malkos blogg :D  <3
http://siimonn.blogg.se/
Tack för du finns vännen.
nää nu ska jag hitta på något, rastlös som fan
Haha..
Puss och kram och kyss i jumsken <3
// Kimberly Lundin <33

Ps. Grave test i morgon, har haft min mens och så nu i 5 veckor i försäge men endå :P..

Bilder på dagens uppsättning.
VG


Kommentarer
Postat av: Rebecca (lipgloss, girls best friend)

Hoppas du har en kanon kväll! :)

2009-03-12 @ 21:01:49
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Ellen

Snygg uppsättning :) Jag som knappt kan göra en hästsvans..

2009-03-17 @ 23:54:56
URL: http://www.ellen-julie.blogspot.com/.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0