Sommar lov

Nu har änterligen sommarlovet börjat, skönt skönt..
Sitter hemma hos ulla och lattar mig.
På måndag börjar jag jobba igen :D..
helt slut och konstig i kroppen...
Kommer ej träfffa robban fören midsomar när jag åker hem, han jobbar och jag jobbar.
ska bli kul att se villka som kommer va på peace and love i år...
de kommer bli drag..
Vet att kennet och massa från dalarna ska ditt, får väl se om joel och alla kommer up...
men men..
Ska fortsätta klia mig i huvet och fundera över livet vilket jag ängnat största del av dagen till...
Läskligt med födsel och döden och allt sånt igenterligen..
Hormoner och puberteten och kilmateriet, mens cykeln och jaa, allt som händer i och utanpå och med kroppen och hur ens liv kan så drastiskt förändras av de små vall man gör i livet och ennumer hur de kan ändras när man gör de stora valen och valen av vilken väg man ska gå....
Finns en del att fundera på och jag antar att jag e i den ålderna då många av desa tankar tänks och bearbetas..
Men men..
Kommer ej skriva på på någon dag nu förmodligen då robban dator inte vill fungera...
Men men, skriver när jag kommer hem igen..
Puss och kram eran kimberly.
Bay bay <3<3<3<3<3



Livets pussel...
713537_46668386.jpg Puzzle image by agorrod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0