Oj oj lång och jobbig dag..









2 gammla bilder :D









Blicka fram blicka fram..
Jobbat idag URCH..
men snart e det semester..
Vet ni vad? på fredag ska jag få en kattunge.
Hon ska heta prinses men kallas sessan..
Sen v 30 ska jag få 1 till men inge namn på den enu..
båda e små tjejer..
JAg ska bli MAMMA <3..
Haha.
Har bråkat med min syster idag, hon la sig i mågot jag och mamma prata om för att sen säga till mig att sluta kommentera det hon säger..
Aa skit samma, men det gjorde mig GALEN..
Idag har jag ansökt om ett konto hos Videofy.me‏ det går ju så sattans segt att ladda upp på youtube och bilder här så nu kan ni få se mig litte oftare om det går som det ska :D..
Får se inom 1 vecka :D..
JAg e lite sjuk..
Har varit väre men hostan och snorret är kvar..
Blää..
I helgen var jag i göteborg :D..
Sjukt kul..
Kommer lite bilder här under texten.
Vart litte träligt att åka men de gick fort, vVÄLDIGT FORT på många sätt..
tog 4 tim att åka..
Så nice hotel..
Kommer bild på det med :D..
Men nu ska jag ta ett bad och sen lagga middag..
Jag ska bli bättre på att skriva har varit snållt med det jag vet.
Mycke i huvudet..
Pussar och kramar kimberly
enyoy bilderna :D
<3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0