I mobilen :D

HAR DU PUSSAT NUMMER 36?
nää Aldrig pussat på jejje :P
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Det är min farfar..
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Min moster träffar jag imorgon på jobbet.
ÄR NUMMER 18 SÖT?
Emma är supper söt <3
VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 12?
Fan va snygg hon är på kort..
HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Jag ville festa och min bästa vän tog mig hem till grannen..
GILLAR DU NUMMER 15?
Det är min faster och de gör jag värkligen :D
HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
Japp carolin går i min klass och så länge har jag ej varit ledig :D
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 2 NÄSTA GÅNG?
Det vet jag inte..
ÄR DU NÄRA VÄN MED DEN SISTA I DIN TELEFONBOK?
Nej det råkar vara min engelska fröken :D.
HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 16?
Hmm nää emilia har jag aldrig varit på bio med, men simon tid så kanske..
SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 42?
Jaaa och festa lätt, Joel är 1 av mina party pinglor :D
VAD PRATAR DU & NUMMER 57 OFTAST OM?
Kate är en av mina bästa vänner sammt min syster, vi pratar om allt mellan himmel och jord...
KÄNNER DU NUMMER 1?
Inte direkt :P
SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 35 EN KRAM?
Jajamensan, jennie i klassen är en riktig kram tjej..
VAD HAR DU OCH NUMMER 91 FÖR EN RELATION?
Niko är som en bror och en bästa vän för mih <3

Kommentarer
Postat av: Freddie

sv; Tjena gumman! :D du me, tänker sno din mobilgrej nu, haha ;D

2010-01-05 @ 12:33:48
URL: http://gikans.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

hallo there hun! mitt nyår var finemang.. hoppas det samma för dig! puss och kram

2010-01-06 @ 02:38:18
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0