Vinter och kärlek..



Litte sen till skolan IGEN..
Lysnar på världens bästa låt, den som jag länkat i föregående inlägg..
Snart måste jag gå..
Har frisör hela dagen.Ikväll ska vi åka och stor handla :D..
Sedan i morgon så kommer älskling och på fredag ska jag och älskling gå med mamma och mina syskonbarn på nya filmen prinsesan och grodan :D..
Jag vill se den mer en barnen ;)..


Skit samma, Tebax till låten Free fallin med john mayer är så sjukt bra..
Den gör mig alderles känslomäsig, Gråtter och funderar över mitt liv och alla mina kännslor som jag trckt in någonstans för att bara glöma smyger sig på..
De kanske låter som någonting dåligt, Men det kan vara bra att få tänka igenom allt..
Jar hör dena låten MÅNGA gången för men den är bara bra när den sjungs av honom..
Hans röst är ett guds värk.. Jag och min syster prata om att ligga med killar för att de sjunger bra, Förstog ej vad hon menade, men nu har jag hittat min Man..
Hahaha...
Han e så bra JAG E KÄR...


Jag utte i snön och skapar kärlek..
Ser ni hjärtat?






Jag vet att jag lovat bilder från sälen men dom kommer men vill ni se dem nu så kolla in på min bilddagbok Kimpers heter jag där :D..

Ha det så bra så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0