Dagens skämt..

Tjejerna..


Nr1: Vi hade sex igår kväll, katastrof! Han kom hem från jobbet, åt middag på tre minuter, vi hade sex i kanske fyra minuter och två minuter senare somnar han! Själv då?



Nr2: Fantastiskt! Han kom hem, överraskade med att bjuda på middag, och jag fick välja restaurang. Sedan promenerade vi hem i ungefär en timme, jättemysigt. Väl hemma tände han några ljus och så hade vi förspel i en timme, sedan underbar sex minst en timme till, och till slut, hör här, så pratade vi i kanske en timme till. En sagokväll, helt enkelt.


———-


Tjejernas respektive sitter och snackar;

Nr1: Vi hade sex igår. Underbart! Kom hem från jobbet, middagen är serverad, käkade, hade sex, sen somnade jag. Oslagbart! Själv då?



Nr2: Katastrof! Kommer hem från jobbet, elen har gått. Fck bjuda gumman på middag ute, inte så gott, men dyrt! Ville inte pynta taxi sen, så vi fick promenera hem, tog en evighet. Kommer hem, fortfarande ingen el, fick tända några ljus så man såg nåt. Var så irriterad så det tog en timme innan jag fick upp den, och säkert en timme till innan jag kunde komma. Frustrerande! Sen var jag så uppe i varv så jag inte kunde somna, låg där i minst en timme tills hon lyckades snacka ihjäl mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0