Att packa eller inte packa?

Jag e så TRÖÖÖT..
Synd synd om lilla mig..
Idag har jag jobbat på mitt projektarbete, nu väntar jag endast på att min mor ska komma hem så jag kan fortsätta..
INGEN LUST ALLS..
Jag skulle behöva packa, men tror du jag orkar det ELLER?
Nej för jag orkar inget alls..
BLÄÄÄ..
Sitter och lysnar på myssmusik och vill bara sova..
Ikväll kanske vi ska gå ut, i morgon ska vi gå ut och på onsdag fyller jag år :D:D...
Jag blir en stor tjej..
Nice..

Wiiihooo :D..
JAg e så tröt på falska människor, ännu värre är det när dom inte kan stå för sinna fel och kryppa till korset..
AAARRGGG..
Såå skönt att skriva av sig..
Igår var jag och såg på en julsaga, den var SUPPER FIN och supper BRA..
Jul känsla ab :D..
Jag vill ha en jul så som den va när man var litten :/..
Och i förgår vara jag och såg på trubbel i paradiset, säger de mycke bio på senaste tiden..
Och idag släpps luftslotet som sprängdes, Som jag inte vill se den då, Öhh JOOO..
Igår shoppa jag massa grejor...
Jag fottar och lägger in bild :D..
Jag har varit så snäll så jag förtjänar det :D..
Wihihihi..
Mamma fick ett halspand i present av mig bara för hon är världens bästa <3..
men nu ska jag packa så jag har det gjort..
Pussar på er från världens snyggaste mig :D..
ÅÅ va ni blev glada nu va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0