Har varit så dårlig på att skriva..




Jag vet att jag har varit kas men de e mycke nu, Idag hade jag 2 nationela.
De e inte häler långt till balen med massor att göra..
Talin väntar och robbans student och så mycke mer..
blir helt matt.
Jag har igenterligen inte så mycke at säga förutom att jag spyr på pappa då han bara bor några kilometer från mig..
Och trakar mig..
Tror att han har något att hämta hos mig, de var för länge sen han hade det, och den tider när förbi och även det var för länge sedan. sitter med mamma och jack och glor melodifestivalen.
Ått sommarens första jordgubbar i dag, smackade helt underbart. fast de var nog ganska smack lösa men de var de bra jag som tyckte..
har presis ätti något som jack laggat med alderles förmycke cajenpeppar och vittlök, kan tänka mig vad jag luktar nu Haha.
i helgen grilade jag och robban, myste massor.
JAg tänkte jag skulle lägga in ett par bilder men just nu e de fel dator för de, men ska göra det någon dag här framöver.
Men men nu e det tv dax.
Puss och kram <3
// Kimberly <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0