Mycket lyckad fredag..



Kvällen blev ej misslykad som jag befarade,
Jag ringde kate i min despiration för att hitta på något, presis ringde niko till kate oxå och dom skulle hem till joel, niko och freddan asså, så vi blev med bjudna, vi satt där och drack hela kvällen och spela guitar hero.
det var riktigt kul och jag och freddan ägde alla som bara den..
Haha..
Och det var typ så kvällen fortsatte med mycke skratt och prat.
Vi kommer få de grymmt i sälen:D..
Bästa var joels min när han spela trummor, Fet allvarlig, Prova le för fan haha.
Eller så var det bäste när jag "råka" häla ut ett glas vatten över freddan.
"Rör mig INTE det e kallt"
*Asg*
Men men..
Hoppas ni oxå hade en trevlig kväll alla ni.
//  Kimberly <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0