Meee


Är du en partypingla? Jaa det är jag värkligen, finns inget roligare en att skakka loss.


Är du lycklig? Jag vet ej, till och från kanske..


Är du uttråkad? Mjoo dee jag


Är du ledsen? Litte kanske


Är du italienare? nej


Är du gravid? Nää inte vad jag vet:P


Är du en cooling? äh jaaa


Är du från Irland? näää


Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nää har aldrig varit




Åtta saker om ditt kärleksliv



Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag tror inte, Jag vet..


Har du nånsin blivit sårad? Aa för många gånger..


Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade?  Jaa, för många gånger..


Har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för honom? Jaa det har jag..


Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? Yess Box


Har du haft en hemlig beundrare? hahaha Jag vet inte, Kanske;)


Är du kär? Jaa det är jag väl..


Vill du gifta dig i framtiden? Jaa, om den rätta dyker upp.




Tio "Har du nånsin..."



Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?
 Näää Värkligen inte..


Brutit ett ben? Nää..


Gjort nåt du ångrar? Jaa det e klart jag har..


Hoppat Bungee Jump? nepp tyvär.


Ljugit för någon du tycker om? bara vita lögner


Ätit en hel tårta? Nästan..


Gjort bort dig offentligt? jafan Inte bara 1 gång..


Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Jaa det har jag, men nu e vi ju ihop <3


Gråtit när ett husdjur dog? Jaa jag är väl inte iskall..


Velat försvinna? Många många gånger..




10 Senaste...



Telefonsamtalen du gjorde?
Rebecca, Simon, robban, Kate, Mamma, Kim, Niko, Joel, sofie, Jack


Telefonsamtalet du fick? Kim, Mamma, ulla, Kate, Becca, Jobbet, Jennie, Simon, Robban, Richard


Personen du var med? Niko, joel, kennet, kate. frida, Kent, Kennet, richard, Rulle, Linda


Roligaste grejen som hänt? afterskin i sälen


Personen du sms:ade? Sofie,Jennie, Robban, Emmeli,Jennifer,Richard, Josef,, Kate, Magnus, Mamma.


Du kysste? Robban.


Du skrev till på myspace? har inte det


Du kommenterade?
Joels facebook


Du tillbringade natten med? Haha det var joel...Ps: Inget hände, behövde någon stans att sova..
 





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0