Måndag 31/3-09

Idag har jag köpt  1 ny ring och ett linne.
Nu e de färdig handlat dena månad om pengarna ska räcka till sälen vecka 16..
Jag var på bio idag oxå med jack och flink <3
Kolla en skit bra film min bara inte vad den hete.
men jag skriver det sen :P..
Haha..
Idag fick jag veta att de e storfest på lördag :D..
Ska dra med mig kim :D..
Så kate sålkart.
Niko fyller 28..
Jag e hans prinsesa men berätta de inte för någon för det e en hemlighet :P..
haha..
Shit vad kul de ska bli..
Jack ska gå på systemet åt mig :D..
Måste fan sova e skit tröt..
Och som bäret på grädden, Jag e ledig i morgon..
Malin sickade ett medelande om att hon ej jobba så jag var oxå ledig :p..
Kul kul..
Men men..
Det var allt från mig idag
Puss och kram
// Kimberly <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0