KIMBELY fakta IGEN..







Hur mycket är klockan just nu?
 19.50
Namn?
 Kimberly
Vart bor du?
 Buchen
Har du ätit sushi? Nää aldrig, tänkt att porva men ej blivit av..
Favoritglass? Vanilj med varma hallon på.. MUMMS
Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? Två ;)

Har du någonsin blivit jagad av polisen?
 Ja, och de fick fast mig kan man ju säga :P..
Har du en hund? Nää men ska skaffa..
Tror du på spöken? Japp helt klart...

Skulle du vilja vara längre? Nää, men ska jag va lång vill jag va mycke lång, modell lång, för de e ett dröm jobb för mig :D..
Skulle du vilja väga mer? Nej jag tycker jag väger alderles laggom men går jag upp eller ner några kilo inte fan bryr jag mig, inte går världen under för det häler;)..
Skulle du vilja dricka dig full nu? Jaaa, med trevligt sällskap varför inte :D..
 
Kan du vifta på öronen?
 Nää, Skulle va coolt att kunna..
Kan du slicka dig på näsan? Nää, men de e inget mål för mig :P
Kan du kolla i kors med ögonen?  Jaa :P
Kan du "darra" med ögonen? Jaa det kan jag :P..
Kan dina föräldrar lita på dig?
 Mamma kan oftast det.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Nää, kan inte enns va tyst i sömnen.. Helt sant
Kan dina vänner lita på dig? JA HELT OCH HÅLET..
Kan du tänka att pierca dig i naveln? Det har jag redan..
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Nej, En omöjlighet om jag ser något snyggt eller något jag vill ha..
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja, men de har alla
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Många många gånger, Mamma säger de varje dag <3
Har du syskon? Storasyster Kate, Storasyster Johanna, Storebror Jack, Död lillebror Anton <3
Har dina föräldrar ljugit för dig? Jaa, HAr de nog..
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nää sån lyx:P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0