Jag har klippt mig..

Gjort ett av mina livs misstag :(...
Har klippt av mig mitt hår.
visst de va slittet men de va i alla fall långt och gick att göra något med..
Ser utt som värsta tönten..
Nää urch vad jag ångar mig..
Gråtter fan blod..
Men min lugg e sjukt bra..
Men längden på håret. INTE COOLT..
Men men litte sent att ångra mig nu..
:'(..
Saknar dig oxå mssor baby bara så du vet <3..
Robban kommer kanske inatt, men vem vet, de har han ju sakt föut oxå, uttan att direkt dycka upp kan man ju lungt säga..
E skit tröt och hungrig så innan jag dör av hunger ska jag gå och sova för lagga något pallar jag värkligen inte göra och uppenbarligen inte någon annan i dena familj heller, men de e som vanligt jag kommer hem från jobbet vid 6 och då ska jag göra mat, för alla andra sitter på sina feta arslen vid datorn.
Kul familj..
Men jag e inte bitter..
Ajja..
Ha det bäst i världen <3
// Kimberly <3




Jag och mitt Skit fula hår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0